Etnoteam mukana Asiointitilin käytettävyyden kehittämisessä

27.05.2011

Etnoteam suoritti Valtiokonttorin Asiointitilin kehitysvaiheen prototyypin käytettävyyden asiantuntija-arvioinnin vuonna 2010. Tavoitteena oli arvioida Asiointitilin käytettävyyttä jo asiointitilipalvelun määrittelyvaiheessa ja löytää keinoja palvelun käytettävyyden kehittämiseksi.

Asiointitilin kautta ihmisillä on mahdollista saada itseä koskevat viranomaispäätökset sähköisesti paperipostin sijaan. Asiointitilillä voi seurata asioiden käsittelyn tilaa, toimittaa lisätietoja ja täydennyksiä hakemuksiin sekä siirtyä viranomaisten palveluihin ilman, että ihmisen tarvitsee tunnistautua uudestaan.

Lue lisää projektista asiakkaamme kertomana .

Lisätietoja arvioinnista löytyy myös Suomi.fi verkkosivustolta .

Kommentit (0)

Ole ensimmäinen kommentoija!




"));