Arviointi



Varmista, että tuotteesi synnyttämä käyttäjäkokemus vastaa asettamiasi tavoitteita.
  • Vastaako tuotteesi käyttäjien odotuksia ja tarpeita?
  • Miten tuotteesi käytettävyys ja käyttökokemus vertautuu asettamiisi tavoitteisiin?
  • Kuinka tuotteesi pärjää verrattuna kilpailijoihin?
  • Miten varmistaa hyvä käyttökokemus kansainvälisillä markkinoilla?
  • Kuinka tuotteesi käyttökokemusta voisi parantaa?

Arvioinnin tuloksena saat esimerkiksi:

  • Käyttöliittymän parannusehdotuksia , joissa annetaan konkreettisia ehdotuksia tuotteesi käyttäjäkokemuksen kehittämisestä.
  • Kilpailijavertailun tulokset selkeänä taulukkona, jossa vertaillaan osa-alueita keskenään
  • Suoraa käyttäjäpalautetta tuotteillesi ja tuoteideoillesi
  • Analyysin tuotteen käytettävyysongelmista selkeästi priorisoituina ja kuvitettuina.

Käyttämiämme menetelmiä:

  • Käytettävyystestaus, omissa laboratorioissamme tai kentällä
  • Käyttäjähavainnoinnit todellisessa käyttötilanteessa
  • Käyttöliittymien asiantuntija-arvioinnit ja läpikäynnit
  • Kilpailijavertailut eli benchmark-tutkimukset
  • Tuotekonseptien arvioinnit ja fokusryhmät
  • Tuotteiden pitkäaikaiset käyttöseurannat

"));